Buscar este blog

LLAMA

672.880.911

jueves, 13 de mayo de 2010

NACIONAL 7

Avui m'he aixecat amb moltes ganes de començar el dia, es un dia d'aquells que dius hem sento bé amb la meva vida, soc feliç sent qui sóc.

He anat al banc i de camí m'he trobat casualment un grup de persones en cadira de rodes que s'anaven d'excursió , que els pujaven a un autobús per un ascensor especial, jo m'he sentit identificada amb aquest autobús, adaptat per transportar allà on volen aquestes persones, sense límits, sense barreres y viatjant per la mateixa carretera que les persona sense cap discapacitat.

Soc com aquest autobús. soc un vehicle adaptat per transportar a persones amb necessitats especials en un viatge cap al plaer...

Aixo m'ha fet recordar una pel.licula molt especial Nacional 7

La podeu descarregar en aquest link : http://www.archive.org/details/1mcseducacion.blogspot.com1Nacional7

No hay comentarios:

Publicar un comentario